Profilaktyka stomatologiczna

Profilaktyka stomatologiczna, kamień nazębny

Zabiegi pozwalające zapobiegać i utrzymać prawidłowy stan jamy ustnej.
Nowoczesna profilaktyka stomatologiczna to coraz szerszy program zapobiegania stanom chorobowym w jamie ustnej pacjenta.

Zapewnienie zdrowego przyzębia poprzez cykliczne korzystanie z zabiegów profilaktycznych oraz odpowiednia higienizacja jamy ustnej to warunek konieczny dla utrzymania uzębienia własnego i prawidłowego funkcjonowania uzupełnień protetycznych.

Nowoczesne zabiegi profilaktyczne wykonywane są z wykorzystaniem metod bezinwazyjnych bądź mało inwazyjnych.

W naszym gabinecie wykonujemy zabiegi profilaktyczne z najwyższą starannością i profesjonalizmem.
Oczyszczamy osad i kamień nazębny z wykorzystaniem nowoczesnych urządzeń i materiałów.

Profilaktyka stomatologiczna

Działania profilaktyczne realizujemy z wykorzystaniem:
 - ultradźwięków,
 - piaskowania zębów,
 - ozonu

Wszystkie te działania mają na celu przywrócenie prawidłowego stanu przyzębia i koron zębowych.

Profilaktyczne zabezpieczenie czystych powierzchni zębów z wykorzystaniem stężonych substancji z fluorem zabezpiecza i chroni zęby przed procesami chorobowymi.Powierzchnie żujące i zagłębienia anatomiczne (zdrowe) zabezpieczamy lakując zęby już od najmłodszych lat życia pacjenta.

Obecnie wiele artykułów świadczy, że nieprawidłowy stan w przyzębiu wpływa bezpośrednio na choroby ogólnoustrojowe.