Ważny komunikat !

Drodzy Pacjenci

W trosce o dobro Wasze oraz Waszych rodzin, jak i naszego zespołu podjęliśmy trudną decyzję o zamknięciu gabinetu od 16.03 aż do odwołania.
Decyzja ta wynika z konieczności zminimalizowania ryzyka rozprzestrzeniania się koronawirusa.
Oczywiście będziemy nadal obserwować rozwój sytuacji, analizować dane publikowane przez WHO oraz informować o zmianach
w funkcjonowaniu gabinetu.
Informujemy, że w sytuacjach pilnych budzących Państwa wątpliwości zapraszamy do kontaktu:
tel. 32 7245881 / 32 2536957
mail: bogdan@kaniastomatologia.pl

Życzymy Państwu dużo zdrowia oraz cierpliwości w oczekiwaniu na koniec tej trudnej dla nas wszystkich sytuacji.

Zespół Kania Stomatologia

Profilaktyka stomatologiczna

Profilaktyka stomatologiczna, kamień nazębny

Profilaktyka stomatologiczna to wszelkie działania zmierzające do zapobiegania powstawaniu próchnicy w jamie ustnej lub do zahamowania jej dalszego rozwoju.
Działanie te pozwalają zapobiegać i utrzymać prawidłowy stan jamy ustnej.
Nowoczesna profilaktyka stomatologiczna to coraz szerszy program zapobiegania stanom chorobowym w jamie ustnej pacjenta.

Zapewnienie zdrowego przyzębia poprzez cykliczne korzystanie z zabiegów profilaktyki stomatologicznej oraz odpowiednia higienizacja jamy ustnej to warunek konieczny dla utrzymania uzębienia własnego i prawidłowego funkcjonowania uzupełnień protetycznych.

Nowoczesne zabiegi profilaktyki stomatologicznej wykonywane są z wykorzystaniem metod bezinwazyjnych bądź mało inwazyjnych.

W naszym gabinecie wykonujemy zabiegi profilaktyki stomatologicznej z najwyższą starannością i profesjonalizmem.
Oczyszczamy osad i kamień nazębny z wykorzystaniem nowoczesnych urządzeń i materiałów.

Profilaktyka stomatologiczna

Działania profilaktyczne realizujemy z wykorzystaniem:

Wszystkie te działania mają na celu przywrócenie prawidłowego stanu przyzębia i koron zębowych.

Profilaktyczne zabezpieczenie czystych powierzchni zębów z wykorzystaniem stężonych substancji z fluorem zabezpiecza i chroni zęby przed procesami chorobowymi.
Powierzchnie żujące i zagłębienia anatomiczne (zdrowe) zabezpieczamy lakując zęby już od najmłodszych lat życia pacjenta.

Obecnie wiele artykułów świadczy, że nieprawidłowy stan w przyzębiu wpływa bezpośrednio na choroby ogólnoustrojowe.