Leczenie zachowawcze

Leczenie zębów 1

Stomatologia zachowawcza ( leczenie zębów ) to dziedzina zajmująca się głównie zapobieganiem i leczeniem próchnicy zębów.
Próchnica twardych tkanek zębów to choroba zakaźna, która może przenosić się na sąsiednie zęby i nie leczona może doprowadzić do poważnych powikłań miazgi większości zębów.

Bakterie, które przenikają do miazgi i do tkanek otaczających korzeń zęba, mogą stanowić ognisko zapalne.
Istnienie ognisk zapalnych jest szczególnie niebezpieczne dla osób cierpiących na schorzenia serca, nerek lub dla  kobiet będących w ciąży lub ciążę planujących.

Stomatolog jest lekarzem pierwszego kontaktu, który może wykluczyć lub potwierdzić istnienie ognisk zapalnych w organizmie.

Leczenie zębów 2

Proces leczenia

Naszym priorytetem jest zachowanie żywotności zęba i jego estetyka – staramy się, aby każda rekonstrukcja utraconych tkanek zęba była jak najbardziej naturalna.

Dysponujemy różnymi materiałami, które lekarz dentysta dobiera zależnie od rodzaju i wielkości ubytku tkanek.
Wszystkie materiały są najwyższej jakości.

W przypadku, gdy zniszczenie korony zęba jest duże i nie gwarantuje właściwego utrzymania wypełnienia, proponujemy naszym pacjentom wzmocnienie odbudowy za pomocą ćwieków okołomiazgowych, wkładów z włókien szklanych, wkładów indywidualnych lub wykonanie kosmetycznych uzupełnień typu inlay, onlay lub koron.

Wkłady mogą stanowić podbudowę dla prac protetycznych albo rekonstrukcji wykonywanych z materiałów kompozytowych.
Leczenie zębów w naszym gabinecie jest komfortowe i bezbolesne.