PIASKOWANIE ZĘBÓW

Piaskowanie zębów - to jedna z metod stomatologicznych zabezpieczających nasze uzębienie i jamę ustną przed powstawaniem i rozwojem szkodliwych drobnoustrojów.
Polega na usunięciu szkodliwej płytki nazębnej zalegającej nasze uzębienie.
Jest to obszar licznych bakterii i drobnoustrojów, które z czasem generują poważne schorzenia jamy ustnej.

Jedną z najistotniejszych cech uzębienia jest estetyka uśmiechu, szczególnie w dzisiejszych czasach. Jest to bardzo istotny czynnik w relacjach między ludzkich, mający duży wpływ na naszą ocenę jak również samoocenę.
Nic więc dziwnego, że oczyszczanie zębów jest coraz częściej postrzegane jako potrzeba i ważny element wyglądu oraz estetyki twarzy.

Piaskowanie zębów jest bardzo ważne nie tylko ze względów estetycznych, ale głównie ze względów zdrowotnych.
Zapobiega skutecznie chorobom przyzębia co przekłada się stan zdrowia całego organizmu.

Zabieg jest bardzo polecaną metodą i jest metodą niezwykle skuteczną w profilaktyce uzębienia.

Piaskowanie zębów Katowice

Piaskowanie zębów Katowice

Osad NA ZĘBACH

PIASKOWANIE ZĘBÓW W NASZYM GABINECIE

Piaskowanie zębów Katowice

Piaskowanie zębów Katowice

Piaskowanie zębów polecamy w szczególności dla:
Piaskowanie zębów - Podkreślnik tytułu2
  • osób spożywających kawę i herbatę w dużych ilościach,
  • osób palących papierosy,
  • osób planujących wybielenie zębów,
  • osób, które noszą aparaty ortodontyczne.

Osobom szczególnie podatnym na tworzenie się osadu nazębnego zalecamy zabieg piaskowania zębów co 3 miesiące.

Pamiętajmy, że jest to metoda skutecznie zapobiegająca rozwojowi bakterii, chorobom zębów i dziąseł oraz sprawia, że czujemy się komfortowo posiadając zdrowy i estetyczny wygląd zębów.

Piaskowanie zębów daje najlepsze efekty w połączeniu ze skalingiem.
W zależności od indywidualnych potrzeb zabieg można wykonywać nawet co trzy miesiące, gdyż stosowany w procesie piasek jest delikatny i nie uszkadza szkliwa.

W naszym gabinecie wykonujemy ta usługę profilaktyczne z najwyższą starannością i profesjonalizmem.

PO ZABIEGU PIASKOWANIA ZĘBÓW

Zapraszamy do gabinetu