USUWANIE KAMIENIA nazębnego

Usuwanie kamienia nazębnego (skaling zębów) to zabieg oczyszczający zęby z nagromadzonego na nich kamienia nazębnego.
Metoda ta bardzo skutecznie chroni i oczyszcza uzębienie oraz pozwala utrzymać zęby w dobrej kondycji.
Zabieg zabezpiecza nasze uzębienie i jamę ustną przed powstawaniem szkodliwych bakterii.
Kamień nazębny to tak naprawdę osad, który powstaje na zębach z różnych przyczyn.
Jest miejscem rozwoju szkodliwych  bakterii, co w efekcie może prowadzić do poważnych chorób dziąseł, np. paradontozy czy próchnicy.

Profilaktyka stomatologiczna Katowice Usuwanie kamienia nazębnego

Profilaktyka zębów Katowice
Usuwanie kamienia nazębnego

USUWANIE KAMIENIA NAZĘBNEGO
W NASZYM GABINECIE

Profilaktyka stomatologiczna KatowiceGabinet M&B Kania Katowice

Profilaktyka stomatologiczna Katowice
Gabinet M&B Kania Katowice

Polecamy w szczególności dla:
Usuwanie kamienia nazębnego - Podkreślnik tytułu2
  • osób spożywających kawę i herbatę w dużych ilościach,
  • osób palących papierosy,
  • osób planujących wybielenie zębów,
  • osób, które noszą aparaty ortodontyczne.

Osobom szczególnie podatnym na tworzenie się osadu nazębnego zalecamy zabieg skalingu zębów co 6 miesięcy.
Pamiętajmy, że jest to metoda skutecznie zapobiegająca rozwojowi bakterii, chorobom zębów i dziąseł i sprawia, że czujemy się komfortowo posiadając estetyczny wygląd zębów.

Metoda ta daje najlepsze efekty w połączeniu z piaskowaniem zębów.
W zależności od indywidualnych potrzeb zabieg można wykonywać nawet co trzy miesiące.
W zabiegach profilaktyki stomatologicznej stosujemy skalery ultradźwiękowe.
Skalery ultradźwiękowe to urządzenia służące do rozbijania kamienia nazębnego w sposób bardzo dokładny, precyzyjny, bezbolesny i komfortowy dla pacjenta.
Urządzenia te wykorzystywane są również w leczeniu endodontycznym.

Skalery ultradźwiękowe stosowane w naszym gabinecie, to urządzenia wyróżniające się wśród innych znakomitą jakością, duża precyzją obsługi oraz skutecznością działania.

Usuwanie kamienia nazębnego jest jednym z najważniejszych zabiegów higienizacyjnych.
Zęby wolne od kamienia nazębnego są zdrowe mają zazwyczaj piękny śnieżnobiały wygląd i nie są narażone na wiele poważnych schorzeń.

​Profilaktyka stomatologiczna KatowiceSkaling zębów

Profilaktyka stomatologiczna Katowice
Skaling zębów

W naszym gabinecie zabiegi profilaktyki stomatologicznej wykonywane są z najwyższą starannością i profesjonalizmem.
Do wykonywania zabiegów stosujemy sprzęt stomatologiczny najnowszej generacji uznany na całym świecie przez ekspertów.

Zapraszamy do gabinetu
Usuwanie kamienia nazębnego - Podkreślnik tytułu2